Известие

Collapse
No announcement yet.

Истински ксенон за 156 FL, не рефлекторен HDI

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
    Ксенона си грее, не толкова много като халогенната крушка, но грее. Топи ле както лед, така и ако са мръсни фаровете и са наслоени с мръсотия, няма само със струя да се почистят, по тая логика като ти е мръсно стъклото само с вода, защо не се чисти, а требе и чистачка?! Това за мен е безмислено и няма мн приложение!
    Потърси какво налягане прави помпата за пръскалките отпред на фаровете и какво налягане прави помпата за челното стъкло.
    http://hopenhagen.org/

    Comment


    • #17
      Добре де, и като има напластена мръсотия след дъжд, без да се тръкне с гъба нещо няма падане.
      Пример: мръсотията по колата след дъжд например, като изсъхне, дори след пароструйка, в което съм убеден че прави повече налягане не го чисти и си иска гъбата!
      sigpic
      Gulfstream G650 with Italian design...

      Comment


      • #18
        Чакай сега, тези умивалници не са всеможещи и не са за миене на колата. Все пак като тръгваш на път, първата работа е да си изчисти човек стъкла и фарове. Всъщност умивателите са, когато си в движение и караш на мокър път, да отмиват пръските кал.
        Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
        Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
        Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
        Alfa Romeo 156, 2.0TS

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
          ...Всъщност умивателите са, когато си в движение и караш на мокър път, да отмиват пръските кал.
          ... и през зимата, с течността за чистачки да предпазваш от обледеняване ...

          Comment


          • #20
            На бащата мерцедеса има такива на фаровете, и е с ксенонче, и нито има обледеняване, нито нищо дори след път. За мен явно тея пръскални са с полза клоняща към нула. Най-добре профилактично да се почистват и готова (една мокра кърпичка и посел едно парцалче чисто и готово).
            По-добре обаче е просто колата да се мие веднъж или два пъти седмично и няма да има проблеми!
            Last edited by rusiq86; d.m.y г., 11:38.
            sigpic
            Gulfstream G650 with Italian design...

            Comment


            • #21
              Колеги не спорете с правилата, мръсните фарове не светят добре и където трябва независимо от това дали са с ксенон или халоген - разликата м/у избърсан с гъбата в бензиностанцията фар преди и след процедурата е драстична.
              Ако някой не вярва - като се изцапат - да иде да направи процедурата само на единиа фар и после да ги погледне отпред или на стена.
              Welcome to the real world

              Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от CTOMAHATA Покажи съобщение
                1.3. Трябва ли да се правят някакви други модификации по окабеляването?
                Да трябва. Инсталацията няма много общо. Куплонзите не са същите. Регулирането на височината на фара от врътката до волана няма да работи, защото ксеноновия фар се регулира автоматично. Това го сподели и didod по-рано.


                Първоначално публикувано от zampa
                За ксеноновите фарове разбрах че има множество сигнали между сензора за автоматично регулиране, фаровете и ECU-то. Това прави много трудно ръчното напасване на кабелите.

                Истинския текст тук.
                Става все по-заплетено. Зададох си въпроса "Къде за бога е разположен този сензор?" И като се зачетох още се натъкнах и на тази тема. Тя е за преди фейслифта, но принципа е същия.

                Мамка му! Много мразя да се отказвам от начинания, които съм си наумил. Като гледам обаче в какъв филм ще се вкарам, ако тръгна да правя всичко като хората... Сега разбирам що е такава разликата за кола със и без ксенон.



                Между другото открих някакъв Полски сайт за части втора ръка. За съжаление пише само на Полски. Не намерих нищо за начини на плащане и доставка.
                http://aukcja.onet.pl/search.php?string=156+xenon
                Google sad 1 Полска злота = 0,500927449 Български лева
                Last edited by CTOMAHATA; d.m.y г., 01:36.
                sigpic 156SW 1.9JTD 16V

                Comment

                Working...
                X